poniedziałek, 23 września 2013

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

cześć, kochani :)
w związku z dosyć dużą (wow, naprawdę WOW, nie spodziewałam się, że kogoś to ff aż tak zainteresuje) ilością pytań na asku i na twitterze o to, kiedy i czy w ogóle będzie nowy rozdział, postanowiłam odpowiedzieć tutaj.
rozdział będzie, i to nie jeden, ale kompletnie nie mam pojęcia kiedy.
po pierwsze, co jest w zasadzie ogromnie demotywujące - moją wenę skutecznie osłabiają osoby "radzące ma" zakończyć to ff, ponieważ nikt nie czyta/nikt nie chce już czytać/ jest do bani. staram się nie zwracać na to uwagi, jednak takie "porady" napływające w dużej ilości potrafią człowieka zasmucić.
po drugie - aktualnie do końca tego tygodnia uczestniczę w wymianie. pod moim dachem znajduje się uroczy Nikola, jest mnóstwo zajęć i zwyczajnie brak mi czasu.
po trzecie - sami wiecie, szkoła. najważniejszą na świecie rzeczą w liceum jest narysować plan ewakuacji szkoły, nie wiedząc, jak to ma wyglądać. omówione? omówione. więc rysuj dziecko, i nie narzekaj.
naprawdę strasznie Was przepraszam, mam nadzieję odkupić swoje grzechy w najbliższym czasie.

 xx

6 komentarzy:

  1. Nie mam żalu. Jestem z tobą. Nie słuchaj ludzi, którzy zazdroszczą ci talentu. Dla ciebie poczekam na następny, tak długo jak zechcesz :*
    Klaudia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko rozumiem, nie martw się osobami, które mówią, że to ff jest do bani, bo jest naprawdę zajebiste! :D
    Warto czekać, nawet długo, na rozdziały pisane przez osobę tak utalentowaną jak ty C: ILY <3 xx

    @HiMyHarry

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć mam zmieniłam username na @vansmegusta już nie jestem @Rihanna_dream

    OdpowiedzUsuń
  4. Ci ludzie którzy mówią że ten ff jest do bani, to poprostu zazdroszczą ci talentu pisarskiego :>
    Kocham, wielbie, miłuje ♡♥ :D
    @ lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  5. chodzisz do liceum?...szczerze to myślałam że do gimnazjum

    OdpowiedzUsuń